esattila

Erre a helyre _én_ írok. Már amikor...

BOINC

08.27

2013.08.27. 19:43 | esattila | komment

Ma a megadott kilenc és fél tíz közötti időben bementem a munkaügyi központba, hogy regisztráljam magam a jövő heti "Álláskeresési technikák" című előadássorozatra. Megyek a recepcióhoz, hogy:
- Kézcsókolom, regisztrálni szeretnék erre az "Álláskeresési technikák" előadássorozatra, ma van az utolsó nap hogy regisztrálni lehet, de csak 29-re kaptam időpontot, hogy álláskeresőnek is regisztráljanak.
- Milyen előadássorozatra?
- Az "Álláskeresési technikák"-ra.
- Én nem tudok ilyen előadássorozatról.
- Itt van kifüggesztve a leírás, meg hogy ma van az utolsó regisztrációs napja. Amikor két hete voltam itt, akkor a paraván mögött azt mondták, hogy ma jöjjek be ebben az időben.
- Nem tudom, hogy erre csak regisztrált álláskeresők jelentkezhetnek-e, de majd a kolléganő a paraván mögött elmondja.
Na ez nem is váratott magára sokat, mert a paraván mögötti kolléganő éppen ekkor lépett ki a paraván mögül, és a recepciós rögvest meg is kérdezte, hogy erre csak a regisztrált álláskeresők mehetnek-e. A válasz az volt, hogy bárki jelentkezhet, menjek a paraván mögé és majd ott elmondják a részleteket. Át is mentem, a hölgy multitaszkban dolgozott, mert aki nála volt annak még mondott 3 mondatot, majd kinyomta a fiókban zenélő mobilját, visszafordult az előző ügyfeléhez, kezébe nyomott egy papírt, hogy ezt olvassa át, majd hozzám fordult.
- Ez egy 3 napos előadássorozat, nem csak regisztrált álláskeresők vehetnek rajta részt, hanem bárki aki úgy gondolja. Be kell jönni holnap tízre, és ott majd másfél órában elmondom, hogy mi lesz, és mindenki eldöntheti, hogy neki szüksége van-e erre az előadássorozatra, ki kell tölteni egy formanyomtatványt, hogy eddig hol és mit és meddig dolgozott.
És ezután elkezdett írni valamit.
Én megkérdeztem, hogy:
- Ehhez milyen iratokat, papírokat kell magammal hoznom?
- Nem kell semmi, nem kell amit a munkáltatók adnak.
Majd ekkor kezembe nyomta papírt amire eddig írt. Az van rajta, hogy "Tájékoztató Augusztus 28. szerda 10 00 Alagsor 13"
Kérdezem, hogy:
- Az alagsor ugye a bejárattal szemben lefelé van, ugye?
- Igen, és a 13 pedig balra lesz.
- Köszönöm, akkor majd holnap jövök, kézcsókolom, viszontlátásra.

Címkék: álláskeresés Képzés Munkaügyi Központ

süti beállítások módosítása