esattila

Erre a helyre _én_ írok. Már amikor...

BOINC

Nyomtatópatron. I-II

2014.01.02. 13:52 | esattila | komment

Elkarikáztam és megnéztem, hogy a boltnak milyen az ünnepi nyitvatartása. Nem volt specializálva, szóval a normál 9-17es futott. 12.30-án az egyéb dolgaim elintézése előtt odaértem 10:38-kor, olvasom a feliratot, hogy nyitva:10:40-től. Mondtam oké, ezt már megvárom. Vártam. Vártam. 10:55-kor mentem intézni az egyéb dolgaimat. Visszakarikáztam a bolthoz 13 körül, nyitva volt. Előadom, hogy ilyen és ilyen nyomtatópatron kellene.
-Hát, most nem is tudom, hogy mennyibe kerül, meg nem is tudom, hogy van-e értelme felhívni őket, hogy vannak-e még, de írunk egy papírt róla.
Milyen névre írjam?
-esattila.
-Mi a telefonszám? Mert majd küldök SMS-t.
-0630xxxxxxx
-Ráírom, hogy körülbelül 1300-1500Ft. lesz, mennyi előleget ad?
-400 Ft.
-Másodikán délelőttre írom, akkora meglesz.
-Jó, másodikán délelőtt jövök.
-Ne jöjjön, majd küldök SMS-t.
-Oké, várom az SMS-t, viszontlátásra.


Hát, másodikán 12:30-ig nem jött SMS. Elbicikliztem, hogy dél elmúlt, ezt a történetet is jó lenne lezárni.
-Jó napot kívánok, a nyomtatópatron ügyében jöttem.
-A fekete patron ugye, kis türelmet telefonálok...
A telefonba: Szia a Z típusú nyomtatóhoz van fekete patronotok? ...És reggel mehetek érte?
Nekem:
-Holnap reggel oda megyek és meglesz.
-Akkor kilencre jöhetek érte?
-Majd még a bolt nyitása előtt küldök SMS-t, addig ne jöjjön.

Szóval ez még to be continued...

Címkék: nyomtatópatron Napi sztori

süti beállítások módosítása