esattila

Erre a helyre _én_ írok. Már amikor...

BOINC

Álláskeresés

2013.08.14. 21:26 | esattila | komment

   A múlt hónapban azt mondták a munkaügyi központban, hogy az augusztus 12-i héten menjek be, hogy regisztráltatnám magam. Úgy véltem, ennek ma (14-én ) jött el az ideje. Megnéztem a neten, a munkaügyi központ 8-kor nyit. 8:15-kor elindulok, felnézek az égre, borult. Megyek tovább, mert egyetlenegy időjárás-előrejelzés sem írt esőt Szegedre. Természetesen a harmadik sarkon elkezdett cseperegni az eső. A házak tövében és a fák alatt nagyobb megázás nélkül eljutottam a munkaügyi központba. Ott beállok a sor végére, és hogy teljen az idő, olvasgatom a kifüggesztett tacepaókat. "Kérjük készítse elő..." Nálam van, de 17-ig él a munkaviszonyom, most csak időpontért jöttem. "Álláskeresési technikák..." Nocsak, ezt megnézzük: "Szeptember 2 - Szeptember 6 Regisztráció: Augusztus 27-ig"
Sorra kerülök, előadom, hogy 17-ig él a munkaviszonyom de az szombat, időpontot szeretnék. Hát akkor majd hétfőn. Mondom az nem oké, mert fizetett ünnep... Ja tényleg. Akkor most nem is tudom, hogy 19-re, vagy 21-re dátumozzuk, mert leghamarabb 29-re tudok időpontot adni. Mondom amikor a múltkor voltam, akkor azt mondták, hogy elég ezen a héten... Hát akkor még ők sem tudták. Mondom 21-re semmiképpen ne, mert azért jöttem most, hogy nyoma legyen, hogy időben szóltam, nem szeretném, ha valami elmaradna... Hát akkor bedátumozzuk 19-re. Mondom oké, legyen úgy. Itt meg itt tessék aláírni és ez a fele a magáé. Kérdezem, hogy van ez az álláskeresési technikák tacepaó,  akkor erről a 27-i regisztrálásról most lemaradok a 29-i időpont miatt? Hát majd a szekrény mögött a kolléganőt kérdezzem meg. Megyek a szekrény mögé, előadom, hogy a regisztráció 27-én zárul, én meg 29-re kaptam időpontot, de azért érdekelne.
- Mindjárt megkérdezem... Hát a kolléganő nem vette fel a telefont, kérném az adatait meg egy telefonszámot és be kellene jönni 27-én 9 és 9:30 között.
- Rendben, jövök. Apropó, ebből a "Tudásod a jövőd" lapból elvihetnék egyet?
- Igen, az egy állami támogatású oktatási forma, a honlapon a regisztrálás után ki lehet választani a nyelvtanfolyam szintjét...
-Öööö, az informatikai oktatás jobban érdekel, mert az eddigi nyelvtanfolyamokon számomra kiderült, hogy a 4 fő az már engem nem kényszerít odafigyelésre.
- Regisztrálás után a honlapon az is kiválasztható.
- És ez ad valamilyen képesítést?
- Minden képzés ad valamilyen képesítést.
- És ez valamilyen belső képesítést ad, vagy mások is elismerik?
- Államilag elfogadott képesítést ad.
- Köszönöm, majd akkor a honlapon megnézem, viszontlátásra, további szép napot.

A munkaügyi központból kiérve tapasztalom, hogy az aszfalt vizes, de már nem csepereg, meggyújtok egy blázt, elindulok hazafelé.

Címkék: álláskeresés Képzés Munkaügyi Központ

süti beállítások módosítása