esattila

Erre a helyre _én_ írok. Már amikor...

BOINC

Dudor II

2013.08.12. 21:06 | esattila | komment

A másnapi kerózásomkor megint megpróbáltam megtudni a Plasztikai Sebészet rendelési idejét, de megint a Bőrklinika betegfogadójához irányítottak. Nem mentem oda, mert nem volt kedvem megint elsorolni, hogy hogyan és miért kerültem oda, ehelyett tettem egy kört a váróban. Ott aztán olvashattam, hogy az ambuláns plasztikai rendelés az reggel 8-tól van délután 2-ig. Mondtam oké, megcsináljuk ugyanúgy mint tegnap, tehát ebéd után. Mentem is, odaadtam a papírt, mondtam hogy plasztika, mondták, hogy a 8-as ajtónál fognak szólítani. Odaültem, vártam, vártam, néztem, ahogy kiengedik, behívják az embereket. Aztán mikor meguntam, és láttam, hogy a 8-as ajtónál nincs semmiféle mozgás, vettem a bátorságot és a mellette lévő ajtónál amikor kijött az asszisztens, elkezdtem megkérdezni, hogy "Ide a...". Na eddig jutottam, amikor mondta, hogy "jöjjön be". Kérdeztem, hogy nem lesz probléma, hogy a 8-as ajtó..? Megismételte, hogy menjek be. Bementem. Volt ott egy úr, megnyomorgatta a dudort, és mondta az asszisztensnek, hogy kérjen időpontot ambuláns műtétre, majd kiment. Az asszisztens telefonálni kezdett, majd amikor nem sikerült, akkor a kezembe nyomta a papírokat és azt mondta, hogy menjek a betegfogadóhoz és mondjam, hogy XY adjunktus azt mondta, hogy nekem időpont kell ambuláns műtétre. Megyek a betegfogadóhoz, beadom a papírokat, előadom amit mondtak nekem. Visszaadják a papírt és mondják, hogy amikor a mögöttem lévő ajtón kijön az asszisztens, akkor nyomjam a kezébe a papírt és majd ő fogja intézni. Vártam. Vártam. Vártam. Kijött egy hölgy, mondott egy nevet - nem az enyémet -, próbáltam odaadni a papírt, de elhárította, mondván, hogy betegbemutató van, majd azután próbálkozzak, miután a sok orvos kijött. Vártam. Vártam. Vártam. Vártam. A másik ajtón kijött néhány ember. Vártam. Vártam. Kijött egy másik hölgy, mondott egy másik nevet - megint nem az enyémet -. Az ember bement. Vártam. Megint kijött az előbbi hölgy, megint mondott egy másik nevet - megint nem az enyémet -, ekkor már odamentem és kezébe nyomtam a papírt, hogy XY adjunktus azt mondta, hogy kérjek időpontot ambuláns műtétre. Fintorgott egy sort, de bevitte a papírjaimat. Kis idő múlva telefonnal a kezében kijött és megkérdezte, hogy milyen adjunktust mondtam? Mondom XY. És az XY adjunktus úr megvizsgált engem? Mondom igen. Erre vissza bement. Vártam. Vártam. Kijött és mondta, hogy elő vagyok jegyezve november 8-ra. Megköszöntem, elköszöntem tőle. Megnéztem a papírt és rá van írva, hogy ambuláns műtétre előjegyezve nov. 8-ra. Hazafelé bementem az egyik cukrászdába és vettem egy csokifagyit meg egy Rigójancsit elvitelre. A csokifagyi nagyon jó volt, a Rigójancsiról otthon derült ki, hogy a tésztája száraz, a krémje meg leginkább semmilyen.

Címkék: dudor Egészségügy Plasztikai sebészet II-es Belklinika Klinikakert

süti beállítások módosítása